مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 07:302023-12-07سياسي

خبرخوب| ارثیه 10 میلیارد تومانی ختم به خیر شد!


امروز یک بسته خبری قهرمان محور پیش رویتان است تا ببینید چطور می توان با تکیه بر شرف و انسانیت، نزد خدا و مردم، صاحب اجر و قربی بی مثال شد و به همه نشان داد که راه برای محبوبیت بسیار است.

- گروه خبرخوب:  یه آدم بزرگ پایین مجلس هم بشینه، چایی رو از اونجا میچرخونن؛ ارزش یه مکان رو آدمش تعیین میکنه! گاهی بعضی جمله ها و بعضی حرف ها از آدم های معمولی آنقدر به دل می نشیند که حیفمان می آید در بستر خبرخوب از آن برایتان نگوییم و حال دلتان را خوب نکنیم.

شاید در جنوبی ترین نقطه شهر زندگی کنید و شاید بعد از سال ها خدمت صادقانه و درآمد حلال واری، مال و منصبتان، چیز دندان گیری نباشد اما هیچ کدام از این ها نمی تواند تعیین کننده شخصیت و انسانیت شما باشد؛ اصلا عزت و آبرو با فلان خانه و فلان مقام، نصیب آدم ها نمی شود و این خود خود واقعی شما هستید که تعیین می کنید چای را باید از کدام سمت بچرخانند! اگر تردیدی در حرف های ما دارید، نگاهی به بزرگترها و ریش سفیدهای قوم و خویشتان بیندازید تا ببینید عزت و آبرویشان را از مال و منصب بدست آورده اند یا شرف و انسانیت! حالا با این مقدمه می رویم سراغ یک بسته خبری دیگر و قهرمانانش که مصداق واقعی گفته هایمان در چند سطر بالا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| ارثیه 10 میلیارد تومانی ختم به خیر شد!

خبرخوب| ارثیه 10 میلیارد تومانی ختم به خیر شد!